• 245Put and take søer i Danmark

Indsendt af: Desmerdyret
Oprettet:
23-03-2014 08:31:18
 1 kommentar
Forrige lørdag tog jeg til Løkken put for lige at prøve
Jeg ankom til pladsen og parkerede tog min kikkert for lige at se søerne an med fisk og fugle der var Rommedahl lig meget liv i træerne nå jeg gik op og skrev mit fiske kort uret viste 07,20 jeg regnede med at det ville tage til 07,30 før jeg var klar med at rigge til( undrede mig over at de 12 timer til 200kr ikke kunne krydses af på fiskekortet nå je krydsede 200kr for 2 stænger af)
07,55 ankommer en meget stram dame og fremviser min bil fra et overvågningskamera og påstår at jeg har snydt da hendes mand har et billede af min bil 07,53 og først har noteret på kortet 07,30,,,,
Jeg forklarer ovenstående og at jeg fiskede fra 07,30 og at det vel ikke koster at gå rundt om søerne?
Hvortil hun vrissende påstår et tyskerne altid snyder....
( min overvågede bil er dog med danske nr plade)
Jeg spørger om de har sat de på hjemme siden omtalte 2x200 kg ud hvortil hun svarer ja vi har sat 700 kg ud
Men vi døjer med mink....
Jeg fisker intenst og oplever kun et hug
De andre fanger heller ikke noget og de har også haft dårlige oplevelser med damen
Klokken 13.30 ankommer kvindemenesket igen og tilspørger mig om jeg har forlænget mit fiske kort!!!
Næ skulle jag da det jeg har betalt 12timer /200kr som der står på infotavlen men fiskekortene går kun til 8 timer
Hun drejer rundt hælen uden så meget som en undskyldning
Jeg fisker videre til 15,30 og vælger at skodde 4timer
Da der nok ikke er sat de fisk ud ....
Har fisket i put and take siden 1990 og har aldrig oplevet magen til uforskammet kundepleje, godt jeg ikke havde mine børn med.....

Skriv en kommentar

Indsendt af: KasperHansen
Oprettet:
21-05-2014 20:30:03

Han var også efter nogle tyskere da vi var der. Da han påstod de fiskede med flere stænger men ikke havde bevis for det han smed dem ikke ud men skabte sig i et par minutter før han gik og så skulle han lige fortælle historien til de andre langs vandet som en lille sur skole pige. skal siges det var en familie med to børn han brokkede sig til hvor faderen så kunne fortælle at de var kommet der i 3 år og ikke gad den behandling så de kommer nok ikke igen og så fik de selvfølgelig lige en skide tyskere før han gik. han skulle nok bare være glad for de kommer for der sgu ret dødt der. Pænt men helt stille 5 timer 1 fisk ved 2 mand der prøvede alt i æsken og så ikke andre der fangede noget. så ville være godt og høre om der andre med dårlige erfaringer der fra så ikke flere kører der til.

Skriv en kommentar

Du skal være logget ind for at anvende forumet